سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به نام حسین به کام شیطان
نظرات ()

در روایات شاهدیم که کوفیان بیش از دوازده هزار نامه برای امام حسین نوشتند و خواستار آن شدند که امام را در کوفه دریابند ،

با این حال امام از درک اینکه این رفتن به شهادت منجر می شود غافل نبود ، امام حتی میدانست که محل شهادتش چه نام دارد ، میدانست کسی که او را به شهادت می رساند چه نام دارد ، ولی آیا تا به حال اندیشیدید که چرا امام دعوت کوفیان را پذیرفت ؟؟

کسانی که جرعه ای عقل دارند این را درک خواهند کرد که امام حسین یک تنه آن قدر نیرو داشت که بتواند تمام لشکر یزید را نابود کند ، ولی آیا شما تا به حال به این فکر کردید که چرا این کار را نکرد ؟

حضرت ابراهیم قرار بود فقط فرزند دلبند خود اسماعیل را در راه خدا ذبح کند ، ولی امام حسین دارای چه مقام و منزلتی بود که فرزندان و برادر و اقوام و خود را در راه خدا ذبح کرد.

ما عزاداران حسینی آیا تا به حال اندیشیده ایم که چرا امام اینکار را کرد ؟

چرا خداوند روز تاسوعا و عاشورا را برای آیندگان رقم زد طوری که تا ابد یادمان بماند امام حسین برای چه کشته شد؟ چه کسی او را کشت؟

با کمی اندیشه معنای واقعی قیام حسین "علیه السلام " را درک کنیم.

 بدانیم چه کسانی حسین را کشتند چه خصلتهایی داشتند ، حر را نمادی برای توبه کنندگان قرار داد ، تا بدانیم که با یک تصمیم خیلی ظریف از آتش سوزان جهنم به باغهای سر سبز بهشت پناه خواهیم برد.

امام حسین ، حقیقت قیام امام حسین ، علی اصغر ، عاشورا ، تا سوعا

آیا این تفکر درست است که قمه زنی کنیم و بر خود زخم هایی وارد کنیم تا بگوییم دوستدار امام حسینیم؟

آیا درست است با درآمدی که از راه حرام به دست آمده برای امام حسین احسان کنی؟ به نظرت امام حسین به احسانت نیاز دارد؟ یا خونش را ریخته تا بفهمی که مال یتیم را نباید خورد ، نباید در بیت المال تصرف کنی ، باید خمس و زکات دهی تا مالت را حلال کنی.

آیا درست است طبل و دهل برداریم و بکوبیم و به سبک هندی و استانبولی و ترانه های غیر شرعی نوحه سرایی کنیم و مدعی این باشیم که عزادار امام حسینیم؟

آیا درست است که با حجاب زننده و با آرایش غلیظ در جلوی چشم نامحرمان قرار بگیریم و در کوچه ها با این حالت شرم آور به تماشای مردان نامحرم بایستیم و ادعا داشته باشیم دلمان با حسین است؟

یا برای رو کم کنی اقوام و همسا یه ها یک ماه مانده به محرم روزهای خونین ، روزهایی که عزیز دل فاطمه سرش از بدنش جدا شد ، سفارش ظروف گران قیمت دهیم برای سفرهای نذریمان و انواع لباسهای زینتی برای مجالس مثلا عزاداری امام حسین تهیه کنیم تا کور کنیم چشم فک و فامیل را؟

آیا اینها هستند سیره ی اهل بیت؟ اینها هستند علت قیام امام حسین و یارانش؟

به نظرتان این کارها، اعمال دشمن اهل بیت هست یا دوستداران اهل بیت؟

کاش آن قمه هایی که می زنید و دیه برای خود وارد میکنید فرق سرتان را نصف کند تا بمیرید و با آبروی حسین و دوستداران او اینطور بازی نکنید ، کاش موقع آرایش که برای نامحرم میکنی سوز دل فاطمه سینه ات را می سوزاند تا می فهمیدی با این کارها چطور دل زینب را به درد می آوری...

ولی از گفتن این کاش ها صرف نظر میکنم و از خدا با خواهش و تمنا می خواهم هدایتتان کند و حر را الگوی خود قرار دهید و توبه کنید.

بد جور با اهل بیت در افتادید.

این است اثرات نان حرامی که بر سفره ها پهن می شود.

این حرفها را در ایام محرم می زنم تا شاید از خون علی اصغر شرم کنید و توبه کنید.

شما که حق مردم را می خوری ، به بهانه ی گرانی دلار گرانفروشی میکنی ، تو که کم فروشی میکنی ، وقتی حرف از خمس و زکات به میان می آید خود را فقیر می نامی. حواست باشد به لشکر یزید پیوستی یا با امام حسینی؟

وقتی حرف از دو رکعت نماز خواندن می شود می گویی خدا به نمازت نیازی ندارد ولی تا ساعت 2 شب می توانی به نام عزاداری حسین در کوچه ها آواره باشی و چشمت دنبال ناموس مردم باشد ؟

حسین این را می خواهد؟

کاش حداقل تلاش کنیم ماه محرم یک خصلت بد را از خود دور کنیم و یا یک خصلت زیبا را در خود پرورش دهیم ، باور کنید این کار ارزشمند تر است در نزد ائمه.

و در آخر دعا میکنم تا ما همه ی دوستداران واقعی اهل بیت به جمع شیعیان اصل بپیوندیم و عاقبت بخیر شویم.

والسلام

 




نویسنده : وارث فاطمه
تاریخ : پنج شنبه 92/1/8
زمان : 11:29 صبح
خاتون میخواهد حجاب را نابود کند
نظرات ()

با سلام خدمت شما بزرگواران عزیز به علت برخی نظرهایی که راجع به مطلب ((پوشیه حجاب برتر )) بود، این حقیر برای شفاف سازی مطلب، خدمت دوستان، بعد از تحقیقات بسیار و به کمک وبلاگهای دیگر مقاله زیر را تهیه کردم. امیدوارم مورد قبول حضرت حق واقع گردد:
روزنامه ایران اقدام به انتشار ویژه نامه ای کرد بنام خاتون که این ویژه نامه از سوی علما مورد انتقاد قرار گرفت:
 آیت الله صافی گلپایگانی :
این اشخاص قلب مقدس امام زمان (ع) را آزردند:
چه شده است که عده‌ای در این زمان به خود جرات می‌دهند این چنین به مقدسات مذهب توهین کنند؟ چرا قوه‌ قضاییه و دادستانی به وظیفه اصلی خود عمل نمی‌کنند؟ چرا باید بنام روشنفکری همه مقدسات اسلام را زیر سوال برد؟ این اشخاص از کجا پیدا شدند که این چنین به احکام الهی حمله می‌کنند و هر روز درصدد تغییر هویت اسلامی جامعه هستند؟
آیت الله مکارم شیرازی:
بنده به حکم اینکه مسئولیت داشتم این ویژه‌نامه را ورق زدم و متوجه شدم که جز سست‌کردن اعتقاد مردم به حجاب اسلامی و ترویج بی‌بندوباری در میان جمعیت هیچ هدف دیگری ندارد.محتوای این ویژه‌نامه دروغ است.همه افرادی که اهل اطلاع ‌هستند می‌دانند که این ویژه‌نامه برای این است که برخی افراد آراء یک گروه بی‌بندوبار را در انتخابات بدست آورند.
چگونه میشود دم  از مخالفت با جریان انحرافی بزنید اما ازلحاظ اعتقادی با این جریان  مشترک باشید؟
چگونه میشود اقدامات شما با دشمنان اسلام هماهنگ باشد ؟ چگونه است که نظریات شما با دشمنان اسلام یکی است؟
مساله ای که باعث تاسف و  تاثر است بازنشر مطالب این ویژه نامه که از سوی جریان انحرافی منتشر شده بود توسط عده ای از افرادی است که مدعی مخالفت با جریان انحرافی هستند.
در حالیکه کشورهای اروپایی اقدام به تصویب قانون منع زدن روبنده (برقع ) کرده اند و زنانی را که روبنده زده اند دستگیر میکنند عده ای در داخل دم از مخالفت با روبنده میزنند .  از کی تا حالا انجام کار مستحبی باعث گناه میشود ؟؟؟ حتما فردا هم خواهند گفت افراط در نماز باعث بینمازی است !!!!.... شارع مقدس 17 رکعت نماز را واجب فرموده ..خواندن نوافل بخصوص نافله شب مستحب است.....آیا خواندن نوافل باعث بی نمازی میشود؟
جالب است این عده بجای نوشتن مطالبی در مذمت بدحجابی در مذمت حجاب کامل مینویسند . واقعا آخرالزمان شده است . حلال محمد (ص) را حرام میکنند و حرامش را حلال ....
مستحب دانستن روبنده از سوی امام خمینی (ره):
استفتا از امام خمینی (ره) : پوشیدن دستکش و زدن پوشیه و روبنده در چه صورتی برای بانوان مستحب و یا واجب است؟ ؟ پاسخ: رعایت هر چه بیشتر حجاب((مستحب))است، و در صورتی که پوشیده نبودن وجه، موجب ریبه و مفسده باشد، پوشاندن ((واجب))است.
حضرت امام (ره) پوشاندن صورت را یک عمل مستحب میدانند . 
ادامه مطلب...


نویسنده : وارث فاطمه
تاریخ : پنج شنبه 92/1/8
زمان : 11:26 صبح
غنا(آوازه خوانی)
نظرات ()

غنا چیست؟
مرحوم سید ابوالحسن اصفهانی در رساله ی وسیله این طور می فرماید:
غنا حرام است و گوش کردن به آن و کسب کردن به آن حرام است و تنها صدای خوب غنا نیست بلکه عبارت است از کشیدن صدا و گردانیدن آواز در حلق به کیفیت ویژه ای که طرب آور و مناسب مجلس لهو و لعب و محفل اهل معصیت و طرب باشد و نیز با آلات موسیقی ملایم و موافق باشد.
(برگرفته از کتاب گناهان کبیره)

غنا در قرآن
عنوان غنا یا موسیقی در قرآن بچشم نمی خورد چنانکه عنوان غنا در احادیث و روایات، فراوان به چشم می خورد. در قرآن عناوین و آیاتی دیده می شود که به «غنا» تفسیر شده است از جمله: آیه دوم سوره مؤمنون ]والذین هم عن اللغو معرضون[ و آیه ششم سوره لقمان ]و من الناس من یشتری لهوالحدیث[ و آیه سی ام سوره حج ]واجتنبوا قول الزور[ و...

جلوه های بیزاری اسلام از غنا
اسلام در جلوه های مختلف، تنفر خود از «غنا حرام» را در چشم انداز مردم به ویژه مؤمنان درمعرض نمایش قرارداده است ازجمله:

1-تضعیف جایگاه غنا در زندگی انسان:
غنا حرام در زندگی جایگاه قابل ستایشی ندارد، حتی ملائک رحمت به مکانی که در آن ابزار غنا و نیز خمر (مسکرات) وجود دارد نازل نمی کردند و همچنین برکات از آن منزل رخت برمی بندد: «... لاتدخل الملائکه بیتاً فیه خمر او دف او طنبور او نرد ولایستجاب دعائهم و ترفع عنهم البرکه »(22)

2- نوازندگان سفلگانند:
از امام صادق(ع) سؤال کردند سفله (آدم پست) کیست؟ امام (ع) پاسخ داد: «من یشرب الخمر و یضرب الطنبور»(23)

3- نشانه روزگار ناشایسته
روزگار ناشایسته، روزگاری که مردم آن نمازها را نادیده می انگارند، به تمایلات نفسانی اهمیت می دهند، قرآن را به خاطر غیرخدا می آموزند، علم فقه را برای غیرخدا فرامی گیرد، اولاد زنا، زیاده اند، غنا حرام را در هنگام قرائت قرآن به کار می برند، اهل غنا و به کارگیری ابزارند، رعایت مسئله امر به معروف و نهی ازمنکر ناخوشایند است، از این چنین افرادی در ملکوت آسمانها به عنوان آدم های پلید و نجس (ناپاک) یاد می شوند. 24

آثار منفی لهو
سؤال: چرا «لهو» مورد نکوهش و تحریم است؟
پاسخ: باید اثرات خطرناک لهو را مورد توجه قرارداد تا روشن شود که راز حرمت آن چیست.
تردیدی نیست که لهو نامشروع، همان سرگرمی های ناسالم است چیزی که می تواند اثرات غنا نامشروع را به همراه داشته باشد و اساساً غنا حرام یکی از مصادیق آن است که برخی از اثرات منفی آن عبارت اند از:

الف: سستی اراده:
سرگرمی غفلت زا یعنی سرگرمیهای نامطلوب باعث سستی اراده آدمی است. قال علی(ع): «اللهو یفسد عزائم الجد»(25) آن حضرت(ع) همواره یاران را از پرداختن به لهو و لعب منع می کردند. آن حضرت همچنین می فرمایند: «اهجر اللهو فانک لم تخلق عبثا فتلهو و لم تترک سدی فتلغو» (26) از سرگرمی بیجا دوری کنید زیرا تو بدون هدف، خلق نشده ای و یله و رها نمی باشی.

ب: دورماندن و غفلت از حقیقت:
دورماندن اندیشه آدمی از دستیابی به واقعیات نتیجه منفی توجه به لهو لعب (موسیقی مطرب، عناء حرام) است. حضرت علی(ع) می فرمایند: «ابعد الناس عن صلاح المستهتر باللهو»(27) دورترین مردم از صلاح کسی است که درلهو و لعب غوطه ور باشد.
نیز فرمود: «اول اللهو لعب و آخره حرب» (28) آغاز لهو، بازی است و انجام آن تخاصم و درگیری است.

ج: دورماندن از موفقیت و نجات:
حضرت علی(ع) فرمود: دورترین انسان از (رحمت) خدا کسی است که: سرگرم به شنیدن غناء باشد (یکی از مصادیق لهو، غنا است). توجه: لهو، اختصاص به غنا ندارد و هرگونه سرگرمی غیرمجاز و نامشروع را شامل می گردد. بر این اساس، برخی از مجالس «تأتر»، سینما، و بازیهای دیگر را که آثار منفی فوق را دارا باشند، از مصادیق لهو حرام خوانند و در میان عرب ها این مجالس را «ملهی» گویند: در رهنمودی از امیرمؤمنان(ع) آمده است: «ابعد الناس من النجاح المستهتر باللهو و المزاح» 29 «دورترین کس به موفقیت کسی است که غرق در لهو و طرب باشد».
«لایثوب العقل مع اللعب» 30؛ «عقل آدمی در هنگام لعب (بازی وسرگرمی ناروا) کارآئی ندارد.
نیز فرمود: «لایفلح من وله باللعب»، «واستهتر باللهو والطرب»31 ؛ «کسی که به لعب (بازی ناروا) مشغول است سعادت و موفقیتی به دست نمی آورد.»
در برابر لهو حرام، لهو حلال قرار دارد، سرگرمی مشروع (سرگرمی سالم). در حدیث آمده است: «لهو المؤمنین فی ثلاث: التمتع بالنساء و مفاکهه الاخوان، وصلاه اللیل»32 «سرگرمی سالم انسان های با ایمان در سه چیز است. کامگیری حلال از زن، شرکت در جلسات دوستان، و انجام نماز شب».

 

د: ضعف عقل

 لهو باعث ضعف عقل و تقویت حالت حماقت آدمی می شود، چنانچه امیرمؤمنان(ع) فرمود: «رب لهو یوحش حرا»(33)؛ «چه بسا که لهو و سرگرمی ناروا باعث احساس تنهائی آدمی گردد»، چنانکه در رهنمودی دیگر آمده است: «اللهو قوت الحماقه »(34)؛ «لهو، خوراک، حماقت است».

هـ: ضعف ایمان

 لهو و لعب مایه تضعیف شدن ایمان انسان می شود. قال علی(ع): «مجالس اللهو تفسد الایمان»(35) جلسات لهو سرگرمی ناروا دل آدمی را فاسد می کند
توجه: اسلام نه تنها شادی و سرور را مورد توجه و تمجید قرار می دهد. بلکه در برخی موارد بهای گرانسنگی برای پدیدآورنده آن قایل است، زیرا شادی و خنده و نشاط سالم در برخی موارد لازم و ضروری است و آنچه که مهم به نظر می رسد عبارت است از اولاً: شادی و سرور مومنان مورد تأکید و تمجید و تأیید اسلام است، امام صادق(ع) فرمود: «یفرحون لفرحنا و یحزنون لحزننا» (36)؛ «شیعیان ما در شادی ما شاد و در اندوه ما غمناک هستند.»
در بیان دیگر پیامبر اکرم(ص) نقل شده که: «افضل الأعمال بعد الصلاه ادخال السرور فی قلب المؤمن بمالا اثم فیه(37) و چنان که فرموده اند هرکس شیعیان ما را شاد بسازد ما را خشنود ساخته است. بنابراین، اصل شادی و سرورنه تنها نکوهیده نیست بلکه مورد تمجید است.
ثانیاً: شادی و سروری که زمینه ساز توجه به خدا باشد مورد تأیید است نه شادی و سرور غفلت زا و انحراف آور که این نوع از شادی جز فساد قلبی نتیجه ای به بار نمی آورد. این نوع سرور است که مورد نکوهش اسلام است و فلسفه تحریم غنا را می توان در همین نکته جویا شد.
(برگرفته از نوشته های سید محمد شفیعی)

 




نویسنده : وارث فاطمه
تاریخ : پنج شنبه 92/1/8
زمان : 11:25 صبح
کودکان در لبه پرتگاه
نظرات ()

  (پیشاپیش از شما پوزش میطلبم به خاطر عکسهایی که استفاده شده ولی برای درک بهترمطلب مجبور بودم)
متاسفانه امروزه افکار کودکان تحت تاثیر رسانه ها قرار گرفته چه بسا کارتونها و انیمیشن هایی که با محتویات خطرناک و منظوردارباعث سرگرمی کودکان ما می شوند و غافل از این که باعث هجوم فرهنگی در افکار کودکان و بلوغ زودرس درجسم اونها میشه.خودتون اگر کمی به گذشته برگردیدمیبینید که کارتونهایی که مورد علاقه شما بودند دوست داشتید شخصیتتون مثل اونها بشه و اما بعضی از کارتونهای امروزی:
وینکس:همین ماه هر کجا بری پراز کیف و کفش ودفترو... که عکس این دخترهای نیمه عریان با لباسهای چسبان روی اونها هک شده که بعضی وقتها هم با معشوقه هاشون که این بیشترجای ترس داره

 

وینکس ، کارتون ، مفاسد ، مفسده ،
 

شرک:این مجموعه که ادامه دار هستش با محتویات پوچ وبدآموزی های فراوان که واقعا در جمع یا تنهایی آدم خجالت میکشه که این کارتون رو تماشا کنه. یک صحنه های مستهجنی داره که واقعا به روح و جسم کودک آسیب وارد میکنه،متاسفانه بیشتر ایرانیهای مسلمان ترانه و رقص رو گناه نمیدونن ولی این یک واقعیته که ترانه های آنچنانی و رقص که در این مجموعه هست حرامه و این در شخصیت کودک اثر میذاره و باعث میشه کودک وقتی بزرگ شد ناخودآگاه به طرف این حرامها سوق پیدا کنه.

 شرک ، کارتون ، فیلم ، عکس
اسپایدرمن:ماشاالله همه ی اینها هم ادامه دار هستند مرد عنکبوتی 1،2،3،... که حس خشونت رو در کودکان رشد میده و غیرقابل کنترل میشن در ضمن در محتویاتش علامتهای فراماسونی(شیطان پرستی) وجود داره.کارتونهای مشابه این که دیگه به تحلیل اونا کاری ندارم عبارتند از:سوپرمن،بن10 ،...

 

 اسپایدرمن ، فراماسون ، کارتون ، فیلم

فراماسون ، زشت ، شیطان پرست ،اسپایدر من 

 بن تن ، بن 10 ، کارتون ، فیلم جذاب
باربی:کم کم از مد افتاده و جاشو کارتونهای خطرناکتر از خودش مثل وینکس جاشو میگیره این کارتون به بچه هامون یاد داد که چیزی نخورین تا مثل باربی خوش هیکل باشین و لباسای جلف رو بپوشین تا زیباولی بد سیرت دیده بشین و پدرو مادرامون این رو در نظر نگرفتن که کودک نیازی به رژیم نداره ،من نمیگم بچه پرخوری کنه تا بترکه ،نه،باید در حد لازم غذاهای مقوی بخوره تا ویتامینها،آهن و کلسیم وغیره به بدنش برسه .به غیر از این مجموعه باربی حجاب رو زیر سوال میبره و حیا و عفت رو از کودکان ما دور میکنه. 

باربی ، عروسک ، اسباب بازی
اسباب بازی های خطرناک :ما پدرو مادرهابه جای اینکه به فکر رشد ذهن بچمون باشیم فقط به فکر این هستیم که هرچی میخواد براش بخریم تا احساس نیازمندی نکنه و هر اسباب بازی و عروسک رو که دوست داره براش تهیه کنیم تا نق نزنه و شلوغی نکنه و ما به کارامون برسیم دریغ از اینکه این بازیهای بچگانه آینده ی بچمون رو میسازه این لوازم بازی (لوازم آرایش بچگانه!!)رو ببینید

 اسباب بازی، برای دختر بچه ها ،

اسباب بازی ، بازی کودکان ، لوازم آرایش ، جالب  

 

 به نظرتون دختربچه ازسن 4 ،5 سالگی با اینا بازی کنه در 10 سالگی آرایش کنه بره خیابون ولگردی جای تعجب داره؟ به نظر من این حالت عادیه. الان این حرف مد شده که میگن(بچه های امروز خیلی باهوشن همه چی رو میدونن ماها خنگ بودیم نمیدونستیم وسایل آرایش چیه نمیدونستیم چه جوری بچه به دنیا میاد) آخه بنده خدا مادرای ما حیا داشتن پیش بچه آرایش نمیکردن یا کارهای دیگه رو نمیکردن این وسایل اسباب بازی هم وجود نداشت که فکر ما منحرف بشه.
خلاصه پدرهاو مادرها سرتون رو درد نیارم این جامعه که در اون زندگی میکنید ناخواسته از طرف یک دشمن خیلی بزرگ که فکرشو هم نمیتونین بکنین تحت کنترل هستش همه ی این وسایل بازی ،سی دی کارتونها، عکس روی کیف و لوازم التحریر بی منظور نیستند. مواظب باشید




نویسنده : وارث فاطمه
تاریخ : پنج شنبه 92/1/8
زمان : 11:24 صبح
فقط همسرم
نظرات ()

آیت الله خامنه ای:

1)اگر خودآرایی زن برای شوهر بود و او خود را برای شوهر پاکیزه و آرایش کند،هم غریزه خودآرایی خود را ارضاء کرده و هم شوهررا از هوس به زنان بیگانه حفظ کرده است و شوهر نیز اگر در محبت به زن و توجه به او کوتاهی کند،نکوهش شده باید بی اعتنا به زن نباشدو با مراقبت های لازم او را از فکر انحراف جنسی حفظ کند.

2)در جوامع متدین و مذهبی مشاهده می کنیم که دو نفر آدم مدت طولانی با هم زندگی میکنند و اصلا از هم سیر نمی شوند، بلکه دلبستگی شان به هم بیشتر می شود، انس و محبت و وفایشان به همدیگر بیشتر می شود ،این همان خاصیت تدین و دینداری است.

3)زن و شوهر هر چه بیشتر به هم محبت کنند، زیادی نیست آنجایی که محبت هرچه زیاد شود، ایرادی ندارد، محبت زن و شوهر است. هر چه به هم محبت کنید خوب است و خوداعتماد،هم محبت می آورد. این محبت زن و شوهر جزو محبتهای خدایی است، هر چه بیشتر شود بهتر می شود.

4)آیات قرآن که راجع به حجاب حرف می زند،راجع به حدود زن و مرد با یکدیگر دستور دارد این به خاطر خود مردم است،به خاطر همین خانواده هاست. همین دختر های جوان که می خواهند شوهرشان را از دست ندهند، این پسرهای جوان که زن محبوبشان را می خواهند از دست ندهند،این بدونحجاب نمی شود. آیات قرآن این طور حکمت آمیز و عمیق است. این محرم و نامحرم ها ،این حجاب و حفظ زن ، این«قل للمومنین یغضلوا...» چشمهایتان را به هر منظره ای باز نکنید، به هر چیزی نگاه نکنید تا به هر طرفی کشانده نشوید. آن مردی که هرطور دلش بخواهد به هرطرف متمایل باشد، به طرف زنها عنانی ندارد و آن زنی که با حیا و عفاف و حجاب انسانی حفاظی ندارد، چنین مرد و زنی برای همسران خود اهمیت قائل نیستند.

5)من همیشه به مردهای جوان توصیه میکنم، که شما در معاشرت با نامحرم و حتی محارم کاری نکنید و حرفی نزنید که زنان خود را وادار به حسادت کنید، به دختران جوان هم سفارش می کنم که در برخوردشان با مردهای بیگانه کاری نکنند و حرفی نزنند که حس حسادت و غیرت شوهرانشان را تحریک نمایند.

6)این که اسلام اینقدر گفته است که چشمتان را ببندید به نامحرم نگاه نکنید. به زن یک جور، به مرد جور دیگر گفته است. برای این است که وقتی چشم به یک طرفی رفت، آن وقت بخشی از سهم آن کسی که همسر شماست، آن طرف خواهد رفت. حالا شما چه مرد باشید و چه زن باشید فرقی نمیکند ،وقتی اینجا کم گذاشتی محبت ضعیف خواهد شد . محبت که ضعیف شد ، مبنای خانوادگی متزلزل می شود. آن وقت آنچه برای تو لازم است از دستت می رود و آنچه که مضر است به خیال خودت به دست می آوری.




نویسنده : وارث فاطمه
تاریخ : پنج شنبه 92/1/8
زمان : 11:23 صبح
فرزند حجاب
نظرات ()

تربیت دینی و ایجاد علاقه در فرزندان برای عمل به دستورهای خداوند باید از کودکی آغاز شود و اگر والدین سنجیده عمل کنند فرزند در عمل به وظایف دینی کوتاهی نخواهد کرد.
چه بسا دختران خردسال که علاقه ی شدیدی ب حجاب دارند و چه بسا دختران جوان و نوجوانی که از حجاب بیزار شده اند و این دو حالت خطرناک هستند.
توجه داشته باشید که رفتار دینی یکباره ایجاد نمیشود، به همین دلیل از همان کودکی فرزندانتان را برای پوشش اسلامی تشویق کنید ولی تشویقتان تا آن حد نباشد که قبل ازسن تکلیف به افراط در حجاب روی آورده ودرزمانی که متکلف شد از حجاب زده شود.
اگر فرزندتان به سن تکلیف رسید و به حجاب پایبند نشد می توانید آثار حجاب را از طریق حجاب خودتان به او بفهمانید مثلا شما که حجابتان را به خوبی رعایت میکنید در رفتارتان با دیگران و او سعی کنید مرتکب گناه نشوید و با کسی برخورد نابجا نداشته باشید.
کودک، با حجاب، حجاب ، فرزند

 

رابطه ی خانوادگیتان را باکسانی که باحجاب هستند و هم سن فرزندتان بیشتر کنید.
در انتخاب مدرسه اش دقت کنید زیرا مدرسه خانه ی دوم تلقی میشود و فرزندتان ساعات زیادی را در آنجا با انسانهای متفاوتی از خانواده های متفاوت با تربیت های گوناگون سپری میکند.
زیاد در مورد حجابش لفظی تذکر ندهید در این صورت ممکن است از حجاب متنفر شود میتوانید غیرمستقیم این کار را انجام دهید مثلا کتابی را درمورد حجاب برایش هدیه دهید.
درباره پوشش دخترانتان قدری عمل کنید که اسلام دستور داده و فرزندانتان را وادار نکنید دربین محارم هم حجاب کامل یا اضافی داشته باشند ،پوشش دختر در بین محارم درحدی که قسمت های تحریک آمیز بدن پوشیده شود کفایت میکندو در غیر اینصورت امکان دارد به بدحجابی نیز بینجامد.
امیدوارم مطالبی را که بیان کردم مورد استفاده واقع گردد.




نویسنده : وارث فاطمه
تاریخ : پنج شنبه 92/1/8
زمان : 11:21 صبح
خاک پاک ایرانی آغشته به خون شهدا
نظرات ()

در ایران زمانی بود که مردان غیور مملکتمون رو برای دفاع از کشور دعوت کردند،چه بسا پدرانی که فرزندانشان در شرف ازدواج بودن وآرزوی این پدر دیدن عروسی فرزنداش بود ولی به خاطر دفاع از کشورش آرزوهایش را زیر پا گذاشت و رفت جبهه،مردانی که هنوز پدر نشده بودند و روز شماری میکردند که بچه اش به دنیا بیاید وخبر سالم بودن بچه اش را بشنودو بچه اش را به آغوشش بدهند تا لذت پدر بودن رو بچشد...اینها هم رفتند جبهه و زن و بچه هایشان را به امان خدا سپردند،حتی تازه دامادهایی که هنوز با عروسشان زیر یک سقف نرفته بودند و در لحظات شیرین نامزدی بودند ولی ...
وپسرانی که به خواستگاری رفته بودند و منتظر جواب عروس خانم بودند ولی اینها...
حتی پسرانی که می خواستند درس بخوانند و دکترو مهندس بشوند و پسربچه هایی که جایشان در صندلی های مدرسه ی راهنمایی خالی بودبه خاطراینکه از سنشان زیاد میدانستند و ارزش آزادی در مملکت اسلامی و حفظ ناموس رادرک کرده بودند . همه نوع این موارد رفتند جبهه و مرگشان را جلوی چشماشان گرفتند و فکر کردند که اگر جان نثار ایران و ایرانیان بشوند خونشان هدر نرفته......
 رفتندو بعد از مدتی خبرهایی از آنها به گوش مادران چشم انتظار و زنانی که شب را با گریه و مناجات با خداصبح میکردند رسید.....  

بسیاری شهید شدند،بسیاری پاها و دستها و چشمهاشان ویا دیگر اعضایشان را از دست دادندو اندوهگین از اینکه چرا شهید نشدند،بسیاری دیگر شیمیایی شدند و سالهای سال خانواده هایشان و بیشتر از همه خودشان درد کشیدند ودرد کشیدند ولی دم نزدند،آنقدر درد کشیدند تا به عشق الهی رسیدند،واز بعضی دیگر هیچ خبری نشد جنگ تمام شد ولی چشم انتظاری خانواده ها پایانی نداشت مفقودالاثر شده بودند،کسانی هم بودند که اسیرعراقیا شدند و هر روز شکنجه را تحمل کردند ودر حسرت یک شب عزاداری برای امام حسین (ع) در دلشان ماند.
  سال 90 شد وتا این سال چندین فیلم جنگی ساختند چندین کتاب درباره ی شهدا نوشتند اما......  رزمندگان اسلام. پسر دختر نما . تفریح و سرگرمی جوانان امروزی
کمتر کسی پیدا میشود که به این فکر کنند که آنها چرا شهید شدند چرا جنگ رفتند، الان مادران شهیدان این بدحجابا را میبینند چه حالی میشوند؟؟ پسرانی که کار روزانشان مزاحمت به نوامیس مردم شده و افتخارشان این است که دختری را برای یک روز با هم بودن فریب دادند،آیا اینها مردهستند؟ یا آنهایی که رفتند مرد بودند؟؟ در ایران روزی بود که شهرهایش را بمباران میکردند برای همین خانواده هایی پیدا میشدند که به روستاها بروند وپناه بگیرند ولی الان بالای بام یا ایوانهای ساختمانها چندین بمب به نام ماهواره کار گذاشتند وهیچ واهمه ای از انفجارغیر مستقیم اش ندارند، این بمبها که نوعی شیمیایی هستند در ذهن تمامی اعضای خانواده رسوخ میکند و با صحنه های مستهجن اش گناه را عادی میکند و باعث بلوغ زود رس بچه ها میشود. با پخش آهنگها وایجاد یک فضای مجازی مثل دیسکو در خانه ها غیرت مردان خانه را میخشکاند و خانواده را مثل یک بمب از هم میپاشاند و لی خطر این بمب از بمبهایی که صدام لعنت الله برسر ما میریخت خطرناکتر است.
 رزمندگان جبهه به این امید می جنگیدند که در آینده از خانه های ما صدای قرآن شنیده بشود ،مردان این زمان داستانهای آنها را بشنوند وبا غیرت به بار بیایند نه اینکه شبها پارتی بگیرند با صدای موسیقی های مستهجن قرص بترکانند و دخترهارا مثل عروسک یکبار مصرف بازی بدهند. مگر این جمله ی زیبا را نشنیده اید که"خواهرم سیاهی چادر تو از خون شهیدان رنگینتر است" پس دختران جاهل ایرانی چرا با پالتوهاو لباسهای رنگ جیغ میایید بیرون و مثل فاحشه ها لباس می پوشید؟ زنان رزمنده. مقایسه با.دختران خیابانی.و هنرمند نماهای بد حجاب
شمایی که همش از خارج دم میزنید که خارج فلان جور خوب است، تا حالا رفتی خارج تا ببینی مردم عادیش از چه جور پوششی استفاده میکنندو زنان بدکارش چه جور لباس می پوشند و آرایش میکنند؟؟
 هیچ جا مثل خاک ایران با ارزش نیست و هیچ مملکتی برای حفظ خاک و مرزش قربانی های با ارزشی مثل شهدا و جانبازان ایرانی نداده،پس خاک این مملکت را با رشوه خواری و پارتی بازی و ربا خواری و دزدی های آشکار به لجن نکشید، تمامی پولهایی که از این راه کسب میکنید حرام است، شکم بچه هایتان را از حرام پر نکنید که روزی ضررش به خودتان بر میگردد.

رسول خدا - صلّی الله علیه و آله - فرمود: هنگامی که لقمه ای حرام در شکم بنده ای قرار گیرد، تمام فرشتگان آسمان ها و زمین او را لعنت می کنند.(بحار الانوار، ج 103، ص 16)
رسول خدا - صلّی الله علیه و آله - فرمود: گروهی روز قیامت وارد صحرای محشر می شوند در حالی که حسنات و کارهای نیکی به بزرگی کوه ها دارند، خداوند حسنات ایشان را همچون ذرات غبار در هوا پراکنده می سازد، سپس فرمان می دهد آنها را به آتش دوزخ اندازند. سلمان عرض کرد: یا رسول الله! آنها را برای ما توصیف نما. فرمود: آنها کسانی هستند که روزه می گرفتند، نماز می خواندند و شب زنده داری می کردند، اما هنگامی که به حرامی دست می یافتند بر آن هجوم می بردند(مستدرک الوسائل، ج 11، ص 63)
رسول خدا - صلّی الله علیه و آله - فرمود: چیزهایی که از آن بیشترین ترس را نسبت به امتم پس از خودم دارم، در آمدهای حرام، شهوت پنهان و ربا خواری است.( الکافی، ج 5، ص 124)
امام صادق - علیه السّلام - فرمود: (اثر) کسب حرام در ذریه و فرزندان آشکار می گردد(الکافی، ج 5، ص12 )

والسّلام

 

رزمندگان زن، مقایسه با، دختری که در مزار شهدا سگ بازی میکند

 




نویسنده : وارث فاطمه
تاریخ : پنج شنبه 92/1/8
زمان : 11:20 صبح
راننده تاکسی سیاستمدار
نظرات ()

یه تاکسی وایساد و مرد وزنی پشت نشسته بودن ، من هم جلو نشستم و مادرم عقب کنار خانوم. رادیو روشن بود ، یهو اخبار گفت:جمع آوری ماهواره ها با جدیت ادامه دارد.....ماهواره ، فرکانس، شبکه
 
 خانوم که صندلی پشت نشسته بود با صدای نازک و میانسالی گفت:سرگرمی مون فقط ماهوارست اونم جمع میکنن....این جرقه ای شد برای روشن شدن استعداد سیاستمداری آقای راننده و آقای کنار دست خانوم ........ راننده بدجور دلش پر بود ،در حالی که با فرمان کشتی میگرفت تا در اون ترافیک از بقیه سبقت بگیره گفت:بله این دولت فقط میخواد جوونهای مارو افسرده کنه !!! دستشون به اختلاس کننده ها نمیرسه ماهواره های ما رو جمع میکنن......مرد از پشت با لحنه تایید فرمود:ببببببببله آقااااااا، مگه ماهواره چی داره به جای جمع کردن بشقابا برای جوونها کار جور کنن، راننده ادامه داد این دولت عرضه نداره یک وسیله ای درست کنه تمام شبکه های استانی رو نشون بده ... من خودم فقط کانالای داخلی ایران رو از ماهواره میبینم ((جناب محترم بهتره شما عرضه داشته باشی تا به روز باشی بدونی که چند وقتیه آنتن دیجیتالیا اومده یه کانال" آی فیلمش" می ارزه به صد تا "فارسی وان" ماهواره))..............مرد عقبی ادامه داد مگه مسیر اروپا و ترکیه چی داره ، چی نشون میده که جمع میکنن؟!!!!!!((دیگه میخواستی چی نشون بده نکنه این آقای محترم انتظار داره ماهواره باز بشه ایشون برن توش پرسه بزنن با دخترای جیگوول میگوولل خارجی گفتمانی هم داشته باشن))تاکسی
همون دقایق که اونا بحث میکردن من هم از پنجره بیرون رو نگاه میکردم، زنا و دخترای زیادی با آرایش زننده، مانتوهای آستین کوتاه ، شلوارهای گشادو نازک تن نما با موهای مدل جنگلی و پسرا با شلوارهای بسیارچسبان و بدن نما که انقدر قسمت بالاییش کوچیکه که مارک لباسهای زیرشون هم دیده میشه این آقا شوفره که از صبح تا شب توی خیابوناست حتی یه بارم این سوال براش پیش نیومده که این غرب گرایی از کجا گریبان گیر مردم ایران شده؟؟
آخه آقای راننده شما تضمین میکنی که وقتی شما توی خونه نیستی بچه هاتون هم فقط کانالای داخلی رو نگاه میکنن نه کانالای آنچنانیش رو ؟؟
بعضیا هم پیدا میشن که میگن نهههههههه،،ماهواره کانالای آموزنده داره مثل اینترنت هم میشه ازش خوب استفاده کرد هم بد! آخه بیچاره کانالای لهو و لعبش رو بشمر و کانالای مذهبی یا آموزندش روهم، کدوم بیشتر ؟؟ این چندتا کانال آموزندشم نخواستیم ((عطایش را به لقایش بخشیدیم))
  اصلا شما که عاقل و بالغی کانالای آموزندش رو میبینی مطمئنی که فرزندت هم فقط اونا رو نگاه میکنه و نه بطور آگاهانه بلکه اتفاقی یک کانال دیگرو صد در صد نمی بینه؟!؟ من نمیگم کانالای داخلی خوبه و مفیده ولی بهتر از ماهوارست. هر چی باشه داخلیا اگرروزی 5 یا 6 بار موسیقی غیر شرعی و مجاز پخش بکنن، ماهواره همیشه موسیقی های غیر شرعی با کلیپ های خفن پخش میکنه و افکار جوونهای ناآگاهمون رو منحرف میکنه...... الان کسانی پیدا میشن که روزی کمه کم 7 الی 8 ساعت سریالهای ماهواره رو نگاه میکنن تماشای یک قسمت سریال ترکیه فقط 4 ساعت وقت میبره یعنی توی این 4 ساعت کار مفیدتر از این نمیشه انجام بدیم؟؟
  من بااختلاس و این چیزا کاری ندارم و سعی میکنم وارد سیاست نشم ولی با مردم کار دارم،
شما که چندین ساعت با موسیقی و کلیپ ویدئوها و سریاالها و برنامه های مفید ماهواره سرگرم میشیدیعنی چی؟!!! حداقل روزی فقط یک ربع کتاب علمی یا مذهبی بخونید برای فرداتون خوبه.....

پدربزرگم  تلویزیون رو جعبه ی شیطان خطاب میکرد امروزه ابزار شیطان زیاد شده مواظب خودتون باشید




نویسنده : وارث فاطمه
تاریخ : پنج شنبه 92/1/8
زمان : 11:19 صبح
اهمیت حجامت در اسلام
نظرات ()

 ¤¤ بهترین تصاویر زیبا سازی،شکلکهای یاهو،کد موزیک ¤¤

احادیث در مورد حجامت:
 رسول اکرم (ص) در حدیث شب معراج می فرمایند :
وقتی به آسمان هفتم صعود کردم هیچ ملکی از من گذر نکرد مگر این که گفت : ای محمد حجامت کن و امتت را به حجامت و خوردن سیاهدانه و قُسط امر بفرما.
بحار ج 62 ص 300 باب 89
پیامبر اکرم در روایتی در نهج الفصاحه آمده پنج چیز را از سنتهای پیامبران الهی معرفی کرده اند که عبارتند از : حیا ، حلم ، حجامت ، مسواک و عطر زدن.
کافی ج 6 ص 484

امام علی (ع):
به درستی که حجامت بدن را سالم و عقل را نیرومند می گرداند.
بحار ج 62 ص 114 و ج 10 ص 89)

امام رضا (ع):رسول خدا فرمودند: اگر در چیزی شفا وجود داشته باشد پس در تیغ حجّام است یا در شربتی عسل.
وسائل ج17ص 54

پیامبر اکرم (ص) :
جبرئیل چندان مرا به انجام حجامت دعوت کرد که پنداشتم گویی حجامت واجب است.
بحارالانوار ج 62 ص126
رسول اکرم (ص) :
شفای امت من در سه چیز است : آیه ای از کتاب خدا ، جرعه ای از شربت عسل و نیشتر حجامت.
بحارالانوار ج92 ص176.

پیامبر اکرم (ص) :
به درستیکه که حجامت شفاست.
بحار الانوار ج62 ص135
پیامبر اکرم (ص):
حجامت سر ، داروی تمام دردهاست، مگر مرگ.
بحارالانوار ج 62 ص135

پیامبر اکرم (ص):
اگر در مداومت بر چیزی خیری باشد ، پس آن مداومت در حجامت است .
مسند احمدبن حنبل ج2 ص342
پیامبر اکرم (ص):
کسی که روز سه شنبه هفدهم ماه ، حجامت کند خداوند درد (بیماری) یکسال را از و خارج خواهد کرد.
کنز الاعمال المهندی ج 2 ص17

امام صادق (ع):
آیة الکرسی بخوان و هر روز که خواستی حجامت کن و صدقه بده.
بحارالانوار ج62ص117
امام باقر (ع):
رسوا خدا (ص) از هیچ دردی شکایت نکردند مگرآنکه از آن درد به حجامت پناه بردند.
بحارالانوارج62ص119

امام صادق (ع):
دارو(درمان) چهار نوع است : حجامت ، روغن مالی ، قی (استفراغ) و تنقیه .
بحارالانوارج62ص118
امام صادق (ع) فرمودند:
پیامبر اکرم(ص) در سه نقطه بدن حجامت می کردند: سر که آن را شفابخش می نامیدند ، بین دو کتف که آنرا نافع می نامیدند و کمر که آن را رها کننده می نامیدند.بحارالانوارج62ص120


 ¤¤ بهترین تصاویر زیبا سازی،شکلکهای یاهو،کد موزیک ¤¤




نویسنده : وارث فاطمه
تاریخ : یکشنبه 91/9/19
زمان : 5:23 عصر
کودک آزاری
نظرات ()

الامام الباقر (علیه السلام) ایاک و ظلم من لایجد علیک ناصراً الاّ الله

از ظلم کردن به کسی که در مقابل تو یاوری جز خدا ندارد سخت دوری کن.

(کافی ، جلد 2 ، صفحه 33)

کودک آزاری




نویسنده : وارث فاطمه
تاریخ : شنبه 91/9/18
زمان : 11:13 عصر




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.