سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاتون میخواهد حجاب را نابود کند
نظرات ()

با سلام خدمت شما بزرگواران عزیز به علت برخی نظرهایی که راجع به مطلب ((پوشیه حجاب برتر )) بود، این حقیر برای شفاف سازی مطلب، خدمت دوستان، بعد از تحقیقات بسیار و به کمک وبلاگهای دیگر مقاله زیر را تهیه کردم. امیدوارم مورد قبول حضرت حق واقع گردد:
روزنامه ایران اقدام به انتشار ویژه نامه ای کرد بنام خاتون که این ویژه نامه از سوی علما مورد انتقاد قرار گرفت:
 آیت الله صافی گلپایگانی :
این اشخاص قلب مقدس امام زمان (ع) را آزردند:
چه شده است که عده‌ای در این زمان به خود جرات می‌دهند این چنین به مقدسات مذهب توهین کنند؟ چرا قوه‌ قضاییه و دادستانی به وظیفه اصلی خود عمل نمی‌کنند؟ چرا باید بنام روشنفکری همه مقدسات اسلام را زیر سوال برد؟ این اشخاص از کجا پیدا شدند که این چنین به احکام الهی حمله می‌کنند و هر روز درصدد تغییر هویت اسلامی جامعه هستند؟
آیت الله مکارم شیرازی:
بنده به حکم اینکه مسئولیت داشتم این ویژه‌نامه را ورق زدم و متوجه شدم که جز سست‌کردن اعتقاد مردم به حجاب اسلامی و ترویج بی‌بندوباری در میان جمعیت هیچ هدف دیگری ندارد.محتوای این ویژه‌نامه دروغ است.همه افرادی که اهل اطلاع ‌هستند می‌دانند که این ویژه‌نامه برای این است که برخی افراد آراء یک گروه بی‌بندوبار را در انتخابات بدست آورند.
چگونه میشود دم  از مخالفت با جریان انحرافی بزنید اما ازلحاظ اعتقادی با این جریان  مشترک باشید؟
چگونه میشود اقدامات شما با دشمنان اسلام هماهنگ باشد ؟ چگونه است که نظریات شما با دشمنان اسلام یکی است؟
مساله ای که باعث تاسف و  تاثر است بازنشر مطالب این ویژه نامه که از سوی جریان انحرافی منتشر شده بود توسط عده ای از افرادی است که مدعی مخالفت با جریان انحرافی هستند.
در حالیکه کشورهای اروپایی اقدام به تصویب قانون منع زدن روبنده (برقع ) کرده اند و زنانی را که روبنده زده اند دستگیر میکنند عده ای در داخل دم از مخالفت با روبنده میزنند .  از کی تا حالا انجام کار مستحبی باعث گناه میشود ؟؟؟ حتما فردا هم خواهند گفت افراط در نماز باعث بینمازی است !!!!.... شارع مقدس 17 رکعت نماز را واجب فرموده ..خواندن نوافل بخصوص نافله شب مستحب است.....آیا خواندن نوافل باعث بی نمازی میشود؟
جالب است این عده بجای نوشتن مطالبی در مذمت بدحجابی در مذمت حجاب کامل مینویسند . واقعا آخرالزمان شده است . حلال محمد (ص) را حرام میکنند و حرامش را حلال ....
مستحب دانستن روبنده از سوی امام خمینی (ره):
استفتا از امام خمینی (ره) : پوشیدن دستکش و زدن پوشیه و روبنده در چه صورتی برای بانوان مستحب و یا واجب است؟ ؟ پاسخ: رعایت هر چه بیشتر حجاب((مستحب))است، و در صورتی که پوشیده نبودن وجه، موجب ریبه و مفسده باشد، پوشاندن ((واجب))است.
حضرت امام (ره) پوشاندن صورت را یک عمل مستحب میدانند . 

 سوال : در صورتی که زن می‏داند مرد نامحرم به قصد لذت به صورت و دست‏های معمولی زینت نشده او نگاه می‏کند در این فرض پوشاندن صورت و دست‏ها لازم است یا نه؟ پاسخ:در فرض مذکور باید حتی وجه و کفین خود را هم بپوشاند.
در این استفتا با توجه به سوال پوشاندن صورت واجب دانسته شده است . آیا شما میدانید کسی که به شما نظر میکند با شهوت و لذت نگاه میکند یا نه ؟؟ رعایت احتیاط وظیفه هر مومن است .
میگویند تا قبل از ظهور آقا امام زمان فتنه های بسیاری پیش می آید تا مردم غربال شوند و خوبان خوب جدا شوند .... چه بسیار افرادی که در جریان فتنه انتخابات ریزش کردند و حال فتنه جریان انحرافی و بعد فتنه ...
یاد حرفهای آقای پناهیان افتادم که میگفت فتنه های آخرالزمان را افرادی شکل میدهند که دم از ائمه و اهل بیت و ... میزنند .
پوشاندن صورت و استفاده از روبنده توسط زنان و دختران پیامبران انجام میشده پس اگر بد بود که نبایدانجام میشد .  
کیفیت حجاب حضرت فاطمه (علیها السلام) و پوشش آن حضرت هنگامی که میخواستند به مسجد بروند...:
«هنگامی که ابوبکر و عمر اتفاق نظر کردند بر جلوگیری حضرت فاطمه (علیها السلام) از فدک، و این خبر به آن حضرت رسید، مقنعه شان را به سر پیچیدند و خود را در میان عبا قرار دادند و اطراف خود را از سر و صورت و سایر بدنشان را تا پاهایشان به آن پوشانیدند و رو کردند به جانب مسجد،...
استفاده از روبنده برای کسی که همسر اسحاق پسر ابراهیم (ع) است، به صراحت بیان شده و این امر نشان دهنده رواج استفاده از روبنده در میان بانوان بنی‌اسرائیل است. یحیی بن مازنی گفت: مدت زیادی در مدینه در همسایگی خانه حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) بودم.نزدیک خانه ای که زینب (علیها السلام) دختر علی علیه السلام در آن سکونت داشت.به خدا قسم نه شخص زینب(علیها السلام) را دیدم و نه صدای او را شنیدم.هرگاه می خواست برای زیارت جدش رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم)از خانه خارج شود،شبانه می رفت و حضرت امام حسن(علیه السلام)از طرف راستش و امام حسین(علیه السلام)از طرف چپ او و حضرت امیرالمومنین(علیه السلام)پیشاپیش او حرکت می کردند. وقتی نزدیک قبر شریف می رسیدند امیر المومنین(علیه السلام)جلوتر میرفتند و قندیلها را خاموش می کردند.یکبار امام حسن(علیه السلام) دلیل این کار را سوال کردند،حضرت امیر(علیه السلام) فرمودند: میترسم کسی به خواهرت زینب(علیها السلام)نگاه کند.
علاوه بر این عباراتی در تورات و نیز کتب انبیاء وجود دارد که رواج استفاده از حجاب سر و اندام و حتی صورت با روبند یا برقع را در قوم حضرت ابراهیم (ع) و نیز بنی‌اسرائیل نشان می‌دهد؛ چنان‌که آمده است:
الف) در نقل ماجرای ازدواج اسحاق (پسر ابراهیم (ع) یا رفقه یا به زبان لاتین ربکا) در سفر پیدایش آمده است: «رفقه چشمان خود را بلند کرد و اسحاق را دید و از شتر فرود آمد، زیرا که از خادم پرسید، این مرد کیست که در صحرا به استقبال ما می‌آید و خادم گفت آقای من است، پس برقع خود را گرفته خود را پوشانید» (همان، سفر پیدایش: 24/65-64).
روشن است که در این نقل تورات،
ب) تورات در مورد عروس یهودا (پسر یعقوب پسر اسحاق پسر ابراهیم (ع)) می‌گوید: «پس رخت بیوگی را از خویشتن بیرون کرده و برقعی بر روی کشیده و خود را در چـادری پـوشیـده و بـه دروازه عیـنـایم کـه در راه تمنه است، نشست» (همان، 38/15-14).
اگر زدن برقع  افراط است پس حتما نظر حضرت فاطمه (س) هم  افراط است . اگر در این عصر کسی این حرف را میزد متهم به افراطی گری میشد .
حضرت زهرا (علیها السلام) در جواب پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) که فرمودند: چه چیزی برای زنان بهتر است بیان میدارند که: برای زنان بهتر آن است که آنان مردان را نبینند و مردان نیز ایشان را نبینند.
منبع




نویسنده : وارث فاطمه
تاریخ : پنج شنبه 92/1/8
زمان : 11:26 صبح


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.