سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فرزند حجاب
نظرات ()

تربیت دینی و ایجاد علاقه در فرزندان برای عمل به دستورهای خداوند باید از کودکی آغاز شود و اگر والدین سنجیده عمل کنند فرزند در عمل به وظایف دینی کوتاهی نخواهد کرد.
چه بسا دختران خردسال که علاقه ی شدیدی ب حجاب دارند و چه بسا دختران جوان و نوجوانی که از حجاب بیزار شده اند و این دو حالت خطرناک هستند.
توجه داشته باشید که رفتار دینی یکباره ایجاد نمیشود، به همین دلیل از همان کودکی فرزندانتان را برای پوشش اسلامی تشویق کنید ولی تشویقتان تا آن حد نباشد که قبل ازسن تکلیف به افراط در حجاب روی آورده ودرزمانی که متکلف شد از حجاب زده شود.
اگر فرزندتان به سن تکلیف رسید و به حجاب پایبند نشد می توانید آثار حجاب را از طریق حجاب خودتان به او بفهمانید مثلا شما که حجابتان را به خوبی رعایت میکنید در رفتارتان با دیگران و او سعی کنید مرتکب گناه نشوید و با کسی برخورد نابجا نداشته باشید.
کودک، با حجاب، حجاب ، فرزند

 

رابطه ی خانوادگیتان را باکسانی که باحجاب هستند و هم سن فرزندتان بیشتر کنید.
در انتخاب مدرسه اش دقت کنید زیرا مدرسه خانه ی دوم تلقی میشود و فرزندتان ساعات زیادی را در آنجا با انسانهای متفاوتی از خانواده های متفاوت با تربیت های گوناگون سپری میکند.
زیاد در مورد حجابش لفظی تذکر ندهید در این صورت ممکن است از حجاب متنفر شود میتوانید غیرمستقیم این کار را انجام دهید مثلا کتابی را درمورد حجاب برایش هدیه دهید.
درباره پوشش دخترانتان قدری عمل کنید که اسلام دستور داده و فرزندانتان را وادار نکنید دربین محارم هم حجاب کامل یا اضافی داشته باشند ،پوشش دختر در بین محارم درحدی که قسمت های تحریک آمیز بدن پوشیده شود کفایت میکندو در غیر اینصورت امکان دارد به بدحجابی نیز بینجامد.
امیدوارم مطالبی را که بیان کردم مورد استفاده واقع گردد.




نویسنده : وارث فاطمه
تاریخ : پنج شنبه 92/1/8
زمان : 11:21 صبح


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.